عاشقانه های من برای تو
عاشقانه های من برای تو
عاشقانه


دلم تنگه

دلتنگی چه حس بدی است....

تنهایی چه حس بدی است

کاش...

پاره ای ابر میشدم

دلم مهربانی می بارید

کاش نگاهم شرار نور میشد

اشتی میدادش

و

که دوست داشتن چه کلام کاملی است

و

من...

چقدر دلم تنگ دوست داشتن است!



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






سه شنبه 21 خرداد 1392برچسب:,

|
 


به وبلاگ من خوش آمدید

نازترین عکسهای ایرانی

 

 

دریا

 

تير 1392
خرداد 1392

 

سکوت
بچگی
دخترحوا
نیمه من
عشق تو
تراشکار
تنهایی
رشوه
خاص
عاشقانه های من
دلم تنگه
دلتنگی
همه چیزمی
میتوانم...
دلتنگتم
برای تو
عطر تو...
دوست دارم
همین روزهاست

 



برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان عاشقانه های من برای تو و آدرس darya19.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





یکی بود یکی نبود
دنــــــــــیـــــــــــای مــــــــن بعـــــدازتـــونابـــــوده
خانه سبز
شعر2
شعر_جنس باتو بودن
شعر
ردیاب جی پی اس ماشین
ارم زوتی z300
جلو پنجره زوتی

 

تبادل لینک
حواله یوان به چین
خرید از علی اکسپرس
دزدگیر دوچرخه
الوقلیون

 

RSS 2.0

فال حافظ

قالب های نازترین

جوک و اس ام اس

جدید ترین سایت عکس

زیباترین سایت ایرانی

نازترین عکسهای ایرانی

بهترین سرویس وبلاگ دهی

 

ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 3
بازدید دیروز : 12
بازدید هفته : 3
بازدید ماه : 60
بازدید کل : 20143
تعداد مطالب : 28
تعداد نظرات : 10
تعداد آنلاین : 1


برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان عاشقانه های من برای تو و آدرس darya19.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.

JavaScript Codes

.: Weblog Themes By www.NazTarin.Com :.


--->